Reklama Google Ads

Google Ads jest systemem reklamowym firmy Google, który to umożliwia wyświetlanie reklamy tekstowej oraz także produktowej w wyszukiwarce, graficzne reklamy (banerowe) w reklamowej sieci Google Display Network czy też reklamy wideo w portalu YouTube.

Kampania Google Ads dotyczy tekstowej reklamy w wyszukiwarce Google. Jeśli się zdecydujemy na skorzystanie z tekstowej w Google Ads, to nasza strona będzie się wyświetlała na pierwsze, drugiej, trzeciej bądź też czwartej pozycji w Google. Są one oznaczone hasłem – reklama. Reklama tekstowa Google Ads jest również określona jako sponsorowane linki w Google czy też płatna reklama w Google.

Kampania Google Ads musi być odpowiednio skonfigurowana. Bez tego ani rusz. Konfigurowanie reklamy tekstowej Google Ads polega na niczym innym jak na określeniu odpowiednich dla danej strony internetowej kluczowych fraz. Chodzi nam o słowa najlepiej określające branżę oraz tematykę firmy czy też strony. Po wpisaniu kluczowej frazy w wyszukiwarkę, użytkownik zobaczy reklamę naszej strony na pierwszych z czterech pozycji w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google. Zadaniem specjalisty jest stworzenie treści atrakcyjnej reklamowej, która się wyświetli jako opis internetowej strony oraz jednocześnie zachęci użytkownika Google do wejścia na naszą witrynę.

Możemy sami sobie prowadzić kampanie Google Ads, ale możemy także zlecić tę pracę specjalistom. Takowych na rynku nie brakuje. Możemy podjąć współpracę z agencją reklamową czy też z freelancerem. Opcja numer dwa będzie na pewno dla nas opcją nieco tańszą. Podejmijmy decyzję sami.